sunnuntai 13. lokakuuta 2013

Säästän kameraa varten...

Nyt on sitten vissiin syksy? 

Kelit ovat viime päivinä viilentyneet, ja joka puolella näkyy värikkäitä puita! Tykkään syksystä jotenkin tosi paljon, vaikka illat hämärtyykin kovaa vauhtia ja aurinko ei kunnolla paista. Kaikki aina sanoo, että syksy on masentava vuodenaika, mutta olen täysin eri mieltä! 

Olin nyt viikonlopun mummilassa kyläilemässä, ja sisko otti minusta muutamia asukuvia. Sisko on oikeasti todella laiska auttamaan minua missään; jaksoi ottaa about 10 kuvaa, ja siihen se sitten loppui. Ja arvatkaa vielä, YKSIKÄÄN KUVA EI ONNISTUNUT! Olen siis erittäis pahoillani ettei asukuvia nyt tule. 


(Kaikki tämän postauksen kuvat ovat We Heart It -sivustolta)





Mutta sitten tämän postauksen pääaiheeseen. Olen alkanut säästämään rahaa oikeasti kunnolla uutta kameraa varten, JEE! 
Nythän minulla on käytössä tuollainen kivikautinen minikamera, jonka sain joskus 4-5 luokalla, ja sillä on oikeasti maailman hankalin ottaa hyviä kuvia!
Kaverini mainitsevat aina joskus siitä, miksi otan jokaisesta tilanteesta valokuvia, naureskelevat sille, ja kutsuvat minua kuvaushulluksi :D Minä vain satun pitämään siitä todella paljon, kamera kulkee mukanani minne menenkin. 

Olen alkanut tekemään kunnolla kotitöitä, jotta saisin kerättyä rahaa kameraa varten. Haluan ostaa kameran itse, omilla rahoillani, koska sen jälkeen kameran saaminen tuntuu aina vain kivemmalta. En halua että vanhempani sen maksavat, joka on tavallaan aika outoa. 
Ah, en jaksa odottaa että saan kunnon järjestelmäkameran, jolla saan hyviä kuvia ja VIDEOITA! 
↨ 
Olen myös laittanut itselleni pystyyn YouTube -kanavan, mutta en vielä kerro sitä teille. Videoita en sinne ole yhtään ladannut, enkä lataakkaan ennen sitä uutta kameraa. 
Miksi? Mielestäni on tärkeää antaa videoissa hyvä ensivaikutelma. Tärkeintä on tietenkin sisältö, ja aihe josta puhutaan, mutta on se kuvan laatu aika iso tekijä näin loppujen lopuksi. 






Ei kommentteja:

Lähetä kommentti