maanantai 14. lokakuuta 2013

Arpaonni

Ihan pienestä lähtien minulla on ollut varmaan maailman surkein arpaonni... 
En ikinä voita mitään mistään, ja ajattelin että tämä ei tule ikinä muuttumaan. Ja aina jos olen voittanut jotain se on ollut jauholapio, tarroja tai keksejä. Sen takia en lähes koskaan osallistu mihinkään, koska aina petyn niin suunnattomasti. 

Viime viikon keskiviikkona Oulussa oli Eteenpäin -messut, jossa ysiluokkalaiset  saivat käydä eri lukioiden ja ammattikorkeakoulujen pisteillä katselemassa ja juttelemassa. Siellä oli todella kivaa, lähes joka pisteeltä sai jotain pinetä kivaa mukaan (yleensä se oli karkkia).

Monien pisteiden luona oli myös arvontoja, ja ajattelin aluksi että mitä turhaan alan nuihin osallistumaan. Noh, kavereiden kanssa sitten kuitenkin laitoin nimeni muutamaan satunnaiseen arvontaan. 

Jossain vaiheessa eteeni sattui erään ammattikorkeakoulun kosmetologisen puolen piste, ja olin ihan mielissäni! ♥ Silmäni vain säkenöivät kun kiersin pöytää läpi. Pian joku nuori nainen huomautti pöydän takaa, että kannattaa osallistua arvontaan, jossa voi voittaa lahjakortin heidän tekemiinsä kosmetologihoitoihin. 
Pakkohan minun oli täyttää se pieni paperinpalanen, ja laittaa se sinne monen, monen muun paperin joukkoon. 

Nyt on muutama päivä kulunut, ja olen joka päivä odotellut soittoa mahdollisesta voitosta :D Noh, sitä ei ole tullut, eikä varmasti tulekkaan
.
.

.
VITSI VITSI! Tänään minulle soitettiin, että minä sen olin voittanut! Olin niin mielissäni siitä, kaveritkin nauroivat vieressä. Eihän tämä sinänsä ole niin iso juttu, mutta JEE!





Hintaa tällä on siis 25 €, en vielä tiedä mihin käytän sen, mutta odota innolla!
JA ARGH riittäisipä minulla jo raha siihen uuteen kameraan! Tässäkin kuvassa laatu ihan 5/5




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti